copywriting

De afgelopen jaren heb ik doorheen verschillende schrijfopdrachten mijn vlotte pen kunnen boven halen. Die schrijfopdrachten zijn heel divers: van webteksten tot brochures, van magazines tot visieteksten.

Het liefst ga ik op zoek naar de ziel en het verhaal van een bedrijf.
Noem dan ook geen klassieke schrijver.
Ik ben ervan overtuigd dat elk bedrijf, elke organisatie een eigen verhaal heeft.
We hebben allemaal wel onze unieke aanpak.
Die proberen te achterhalen, dat doe ik graag.

Om ze vervolgens neer te schrijven in boeiende teksten…

Je kent me misschien van :

Kaffee Damast, voor wie ik sinds jaren het Menuzine schrijf
Drukta, voor wie ik de pen ter hand nam om hun eerste Drukta-magazine te schrijven
Gie en Ik, een fantastisch Kortrijks magazine dat jammer genoeg intussen ter ziele ging
– de openingsshow van Sinksen 2020, waarvoor ik samen met Wim Opbrouck het scenario schreef
Viva Sara, waar ik onder meer een mooie corporatie brochure en eigen magazine mocht samenstellen en aan elkaar schrijven
de stad Torhout, voor wie ik de redactie verzorgde van hun strategisch meerjarenplan dat we samen ook vertaalden naar een brochure voor de ganse bevolking
Kostba[a]r, voor wie ik de naam bedacht, de huisstijl bepaalde en nog steeds insta voor alle communicatie
Samen, het tijdschrift van de Sint-Jozefskliniek in Izegem
Wonen Regio Kortrijk, voor wie ik de blogberichten verzorg
de pratende bomen die Johny Turbo opnieuw tot leven wekten tijdens Winter in Kortrijk 2020
– het portret van Generatie Y dat ik voor de Belgian Pork Group mocht maken met interviews met onder meer Conner Rousseau en Loic Van Impe

<span>%d</span> bloggers liken dit: